Wikipedia:Babel
Däm Bnutzer sy Muetersprach isch Alemannisch.
Dieser Benutzer spricht Deutsch als Muttersprache.
Ĉi tiu uzanto estas denaska parolanto de Esperanto.
eo-4
Ĉi tiu uzulo parolas Esperanton preskaŭ kiel denaskulo.
en-3
This user is able to contribute with an advanced level of English.
fr-3
Cette personne sait contribuer avec un niveau avancé de français.
it-3
Questo utente può contribuire con un italiano di livello avanzato.
nl-1
Deze gebruiker heeft elementaire kennis van het Nederlands.
pt-1
Este usuário pode contribuir com um nível básico de Português.
rm-1
Quest utilisader pos contribuir cun in nivel elementar da rumantsch.
la-1
Hic usuarius simplice latinitate contribuere potis est.

Ich (lic. phil. Dietrich Michael WEIDMANN, geborä am 23. Mai 1960) bin sit öppä drüü Jaar aktivä Wikipädist in dä Esperanto-Vikipedio. In dä tüütschä und allamanischä Version bin i ersch sit churzäm presänt und voruussichtlich nu mit chiinärä Hiiwiis und Korrekturä odär Ergänzigä. Ich värshtaa mich als Pazifischt und Kosmopolit, gehörä abär keinärä politischä Partei aa. I dä 80-är Jaar bi ich aktiv i dä Zürchär Jugädbewegig und Redaktor vom Iisbrächer und spötär Brächise gsi. 1982 bin i zum Bahá'í-Glaubä konvertiärt und sither niä meh inärä politische Partei gsii. 1975 han i Esperanto glernt und bin ziitwiis Generalsekretär vom Esperanto-Weltjungendbund gsii. Hüt bini zämä zsämme mit dä Mireille Grosjean Präsident vo dä Schwizärischä Esperanto-Gesellschaft. Ich bin in zweitär Eh verhüratät und ha us denä beidä Ehä je zwei Töchtärä. Bräuflich bini Sprachwüssänschaftlär und ha mis Studium a dä Universität Zürich 1988 mit äm Lizenziat vo dä philosophischä Fakultät I als Sprachwüssäschaftlär, Germanist und Literaturwüssäschaftler abgschlossä und ha dänn als wüssäschaftlichä Mitarbeitär vo dä Gerling-Akedemie für Risikoforschig und als Dozänt für tüütschi Literaturgeschicht und Übersetzigstheorie an dä SAL (Schuäl für agwändäti Linguistik) gschaffät. Hüt leit ich s'Übersetzigsbüro Allsprachendienst Esperanto GmbH in Züri.

Dietrich Michael Weidmann

Weblinks ändere